Tired day

Nu är jag lite less känner jag.. Har varit i skolan, haft föreläsning, pluggat och skrivit ut lagarna vi får har med på tentan (över 200 sidor, så även om man har med lagarna så kommer man ju inte hitta bland så många sidor! ...Ja skämtåsido med fan över 200 sidor i A4:a papper?)

Imorgon har vi sista föreläsningen för denhär terminen. Kanske därför man känner sig extra trött också?
 
Nu ska jag titta vad som finns i mitt hushåll som jag kan laga till middag. Det blir ingen träning idag. Måste börja renskriva mina anteckningar inför nästa tenta också..  Så äta sen plugga mera.
Men om man bortser från den smygande tentaångesten så mår jag kanonbra! Redan 8 dec, december är ev min favoritmånad. Mys inför julen, julpynt överallt och folk är glada, man får köpa julklappar och äta massa gott, fantastiskt :)  

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0