Rolig kväll!

Fantastiskt kul kväll igår! Jag och Angelica, först var vi hemma hos mig sen gick vi till Viva :) Var första gången vi var där (eller jag var där i augusti med Sandra men då hängde vi mest i Divine baren åså blev ju kvällen som den blev, haha :)

Var bra musik och när man ville beställa gick vi till Divinebaren, som ligger i samma lokal men med mkt mindre folk :) Å gissa om jag hade ont i fötterna påväg hem sen, shittibitti. Vi gick ut vid elva för vi trodde att det var gratis inträde innan 23 men det var tydligen bara på fredagar. Så efter 3h i högklackat fick jag ont som fan, även fast mina klackar är breda och skonsammare än smala klackar :D


HAHA! På kurslitteraturen!






Nu ska jag laga mat, flygande Jakob åså ska jag fira andra advent :) Angelica kommer förbi kvart över sju skrev hon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0