Julhelgen

Haaallåå!

Här händer det grejer, dag som natt! Juletider, träffa vänner, festa, jobba, spela det triviala spelet TP. HAHA!

Julafton var mysig, fick svinbra julklappar och våra klappar som jag och lillebror gav blev uppskattade :)
Juldagen jobbade jag lite, åt hos pappa och sen gick jag och blev vähän päissään, hoho. Det höll på att inte bli fest men efter att jag uttryckt mitt missnöje på fejjan blev det fest iaf :) Yeii, till Sofia bar det av, jättekul kväll!
annandagen blev lite seg förstås, åt hos mormor sen blev det TP hos våra kusiner. Jävligt bra gick det, inte.

Kan ni domhär te.x:

"Hur lång är en stegausarus hjärna?"
"Hur många kvinnliga sökanden antogs till polishögskolan i Afghanistan år 2004?" Jäkligt trist om man hade vetat hur många det var 2003 :P
"Vilken tonart sjunger Håkan Hagegård i?"

Det varvades ibland, när man hade tur, med frågor som:
"Vilken krydda brukas ibland kallas pizzakrydda?"
"Vad hette den femte Harry Potter-filmen?"

Meen det är ju ett roligt tidsfördriv :)

Jag spelade inte klart iaf utan jag lämnade min kusin Linda i sticket och åkte ut till Kurra och hälsade på Kajsa istället :) Hon har köpt en liten vovve, Nora, hur söt som helst :)


Träffade en kär gammal vän, minns ní Melker :)


Någon ockuperade min väska :P

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh herreje vilken underbar liten varelse! Jag vill också ha! Vad är det för ras? :) Puss!

2009-12-27 @ 23:13:46
Postat av: Catti

Iiiih.. alltså du vet ju jag och hundar.. jag frågade inte men jag ska kolla upp det :D

PUSS!

2009-12-28 @ 01:20:15
Postat av: Malin

haha... ja tyckte mer de såg ut som en hårboll!? =))

2009-12-28 @ 08:20:44
URL: http://malincc.blogspot.com
Postat av: Lotta

Klart vi minns Melker <3

Jag blev så full i skratt när jag fick syn på den lille hårbollen:)Malin har nog missuppfattat vem som är hund och vem som är kanin haha. :-*

2009-12-29 @ 12:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0