Angelica gästbloggar

Åhh, jag hade precis skrivit ett bra inlägg, men så klickade jag bort mig och alltsammans så nu får jag skriva ett helt nytt!!! Åhhh!

Jaja.

Nu sitter jag iaf hemma hos Catrin. Jag kom hit halv elva, och så började vi plugga. Tittade faktiskt lite på Melrose Place. Jo, jag brukar kolla på meningslösa och idiotiska program. Men det gör Catrin med! Så nu känner jag mig inte så dum.
Oj oj oj vad Catrin tjötar på om mat. Hon snackar om alla problem om när, hur och vad vi ska äta. Först så pratade hon om ifall jag skulle äta här eller hemma. Sen så undrade hon ifall jag ville ha några fiskpinnar av henne. Sen frågade hon om jag ville ha kaka. Och nu senaste budet låg på kladdkaka. Mat mat mat.

På tal om mat så bjöd faktiskt Catrin på mat igår. GUD SÅ GOTT! Hon kan ju verkligen laga nog mat.
Nu skriker hon ifrån köket att hon har 4 potatisar.

Vi ska träna sen faktiskt. kl 15.30-17. Skivstång/spinning. Ska bli gött. Det är därför vi äter gott nu så vi har något att förbränna senare. Det gäller ju att ligga på +- noll hela tiden. =)

Tänkte faktiskt starta en blogg, men kom på att jag är jävligt ointressant faktiskt. Då skulle jag bara skriva om Våra bästa år, kläder och sånt skit. Inget superkul. Skulle ju aldrig hänga ut något om sex direkt. Eller jo om andra men inte om mig själv.

Jaja. :) 
Snart åker Catrin till Kiruna. Trist för mig men kul för dem i Kiruna. Men hon kommer ju tillbaka till mig snart igen. Min lilla fru Catrin Isaksson.
Sen ska ju vi faktiskt alla åka upp till Kiruna under våren. Hoppas vi får till det. :)

Nu sitter Catrin och pratar med sig själv så det känns som jag borde börja prata med henne. Så får vi ju plugga lite med, vi har ju faktiskt tenta imon. Men vi är ju rätt smarta så det kommer ju knappast bli några problem...

Jaja. Tack för er tid. :)

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Kicki

Hihi, jag tycker nog att du kan starta en blogg, det här var ju riktigt underhållande :) Härligt att du pratar med Catti så hon slipper prata för sig själv, kan ju bli rätt tråkigt i längden (alltså, inget ont om dig Catti, men trist att alltid snacka med samma.. eller nåt) Hoppas att det gick bra på träningen! Jag gillar snoppen btw! Puss hej!

2009-12-20 @ 17:06:42
Postat av: Catti

Kicki: Non taken, hehe <3



Gulle du, Angelica. Tack för att du gästbloggat :)

Tur att du kom till min undsättning, jag kände själv att det började gå utför när jag låg i sängen, hade fötterna upp längs med väggen och sjöng Sankta Lucia :O

Puss på dig min söta fru Angelica Nordlander.

Förresten så tycker jag att du borde starta en blogg :) Å det gör inget med snoppen, det känns som att det är "du" :)

2009-12-20 @ 18:28:02
Postat av: robbe

snygg kuk

(den här kommentaren kan inte falla för censuren när inte bilden på själva kuken gjorde det)

2009-12-20 @ 22:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0