5 dagar kvar till Kiruna!

Jag har råkat komma åt en knapp så allt på min datorskärm är jättestort.. Sådär pensions-stort, så alla gamla människor ser..? Jag vet inte vad jag tryckte på eller hur jag får bort det ....hjälp?

Nu ska jag till hemmet och plugga, ska bara koka lite pasta till min lunchlåda. Det är -8 grader i Borran idag, fi fan så kallt det kändes ute. Å igår var det -2 och det blåste järnet, inte ens vantarna hjälpte.

Är det såhär mkt snö i Odensås Malin? Dethär var i Kiruna förra julen och det kommer mer snö hela tiden, till april typ :) Sen börjar det kanske tina bort där nångång om man har tur :D





Kommentarer
Postat av: Malin

Japp det är det! Om inte ännu mer, å de kommer mer här hela tiden också! =)) Snart ser man inte bilarna längre! haha

2009-12-17 @ 11:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0