Viiruus

Packar upp som bäst i min nya egna lägenhet :) Utan möbler men imorgon blir det en tripp till IKEA. Har sovit på min besöksmadrass som på sin höjd är 10 cm tjock :) Att jag låter andra sova här medan jag myser i min egen säng, hihi.
Ska iväg till Elgiganten eller ngt liknande och köpa en extern hårddisk eller ett större USB minne och iaf föra över min musik.. jag har fått virus i datorn så ska formatera om den :( Kanske mina filmer och alla heroesavsnitt också men jag har hört att det är större risk att viruset lägger sig i dom filerna.. men jag ska rådfråga först. Triiiist att formatera!! :((
16.40 har min nya mobil laddat 24h också, hiiiii då ska jag slå igång den!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oooh vilken hacker du är:P

Står här och väntar på att du ska dyka upp nu. Vad styr du med i din tomma lägenhet egentligen? Är såååå trååååkigt o jobba när det är helt dött på knalle! Kanske är bäst att jag slutar skriva nu ifall du kommer så jag inte blir avslöjad...

Syns snart! Mark;)

2009-08-27 @ 14:30:53
Postat av: A

Hoppas du hittar en riktigt skön säng på IKEA. Ska komma o provsova i den sen...Kram

2009-08-27 @ 16:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0