Funderingar

Stängde av tv:n innan Paradise Hotel för jag var för trött för att kolla men nu ligger jag ändå vaken och kan inte sova.. För mkt tankar som kommer krypande på natten och mest tänker jag på Borås och att det ska bli skönt att komma tillbaka dit. Jag är lite less på Kiruna och allt det inte kunnat erbjuda.. Saknar mina vänner i Borås och det faktum att vi ses eller iaf hörs av varje dag.. Det blir lätt att jag känner mig ensam här för alla har så "vuxna liv" med hus, hundar, renoveringar och pojkvänner och hade jag inte haft ett så socialt jobb som Statoil hade jag blivit tokig tror jag. Så känner jag just nu iaf..
Som ensammast i världen.


Jag saknar er..

Kommentarer
Postat av: robban

sorry att ja har ett sånt rrrrussskit vuxet liv

2009-08-18 @ 08:21:03
Postat av: Catti

ja du är nog värst av alla :P

2009-08-18 @ 12:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0