Lördag

Hej bloggen! :)
Jobb 8-16 idag, skönt att jobba fm fast jag var trött imorse.. och lite nu med. Jag tänkte ha en lugn kväll igår med film och karra men när jag var och handlade som bäst på Coop ringde Danne och bjöd hem mig på tacos! Å vem tackar nej till tacos?! Inte då jag :D Sen blev det spel till kl.02 på natten, "Speculation", det var ett kul spel. Danne, Markus och A-L drack öl men nånstans får väl gränsen gå när jag ska jobba tidigt så jag drack 1,5L cola istället! :)
Idag ska vi spela tv-spel och beställa pizza (som samlingsnamn för hämtmat, jag gillar ju inte pizza så jag ska äta kycklingspett eller nåt annat gott) Ska skutta in i duschen nu sen off to lompis!
Jobb imorgon fm igen, räknade ihop mina timmar för juli idag. Jag har jobbat 215.5h förra månaden.. när hann jag med att jobba så mkt? :)


Borås -09
Jag ska boka klipp- och färgtid tänkte jag. Är ganska ljus i håret nu. Funderar om jag ska färga mörkt igen eller lägga mer ljusa slingor och kanske lite mörkt..? Kanske bli blond igen..


Kiruna -07
...jag vet inte..Svårt. Hjälp mig..

Kommentarer
Postat av: Kicki

Snyggo!! Du är alltid fin, oavsett hårfärg. Men jag tycker nog att du ska vara mörk i håret ett tag till, det klär dig helt galet bra! Men det är ju bara vad jag tycker ;) Kom att tänka på en sak; vad hände med vår överenskommelse att alltid kommentera varandras bloggar? Min kommentarlista ekar deprimerande tom.. ;P Puss!

2009-08-09 @ 00:07:09
Postat av: Catti

Tack :) Ja jag tycker nog också att jag ska vara mörk lite till.. inte helt blond iaf :)

Ja vad hände där!? Jag kanske tänkte i % eller nåt. Ska genast in i din blogg och skriva :)

Puss!

2009-08-09 @ 18:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0