Stök

Hehe det är svårt att få nånting gjort här i lägenheten när jag inte är här! Nu kom jag hem först. Har varit och slösat pengar igen fast idag på matvaror. Träffade Li och Ludvig på knalleland när jag hälsade på hos Lotta på Telenor. Så vi gick runt och kollade i butiker och sen åt vi lite. Idag är det spelkväll borta på Lis och Jerrys studenthem men jag tror att jag stannar hemma och skruvar och packar upp. Det blir nästan bara värre och värre för varje dag som går här ;D
Måste ta tag i detta virus också! Jag vill inte ansluta telefonen eller kameran och föra över bilder. Men jag kan ju lägga in nå gamla så finns det lite färg att kolla på iaf :)

Såhär ändrar vädret rätt ofta i Borås. Jag tog dessa under en kort rast i skolan förra terminen.


Så fint det är ute.. ska vi kanske gå och sätta oss i parken efter skolan, kanske äta glass och...


...eller förresten.. Strunt samma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0