Diverse bekymmer

Har haft en heldag på stan med Kajsa idag. Men innan det var jag och lämnade cellprov, hujj, snart kommer mammografikallelsen också!
Har shoppat lite fastän pengarna är slut :) Kanske kan slänga upp nån bild om jag får tid sen. Vi har ätit dom fantastiska mackorna från Safari och jag har även hängt med in i diverse tråkiga affärer som sålde tyger och garn. Kajsa köpte gardiner som hon ska sy.. alltså jag kan inte sy gardiner! Jag fattade inte ens hälften av vad dom pratade om.. Hur ska det gå för mig? Sen kan hon sticka också dendär Kajsa.. hon håller på att sticka sockar till sin kille.. Hallå jag kan inte sticka! Jag har alltid fått sockar och sånt av mormor men mina barn och barnbarn kommer ju inte få en enda liten socke... Kajsa säger att det är jättelätt åså drog hon hela storyn om hur man stickar sockar.. 2 räta, 2 aviga sen minns jag inge mer.. men jag är övertygad om att även om jag skulle minnas skulle jag aldrig få ihop en yllesocka själv. Intresset kanske uppstår en vacker dag :)



Terran, jag, Kajsa och Maria under den vilda festivallördagen :)



Kommentarer
Postat av: robban

hahaha hela d här inlägget fick mej å garva, du ska inte va me sånna som får dej å känna att du inte kan nåt:D

*"åså drog hon hela storyn om hur man stickar sockar.. 2 räta, 2 aviga sen minns jag inge mer"*

å sy garddiner, de ä ju ba fö tjejjer

2009-08-20 @ 09:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0