Ledig dag

Har gjort ett städryck! Det känns så bra efteråt, som träning :)
Ska nog ut i spåret nu tror jag. Är på sjätte cd:n på Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Den är fruktansvärt bra!
Kom hem igår från Piteå, vilka sköna dagar! Strålande sol. Här i Kiruna är det också varmt men molnen är för det mesta ivägen för solen. Ledig idag igen, ett kort pass igår bara sen jobbar jag helgen.
Har shoppat lite i Piteå. Nya jeansleggings, blåa och svarta. En fin tunika från VILA och en stor väska. Jag har spanat in den förut och nu var den på rea, nice :)


Med tunika och väska
Jag kommer aldrig att hitta ngt i den :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj vad flitig du är på att skriva nuförtiden:)

Hur hinner du träna? Jag tycker att jag jobbar jämt och när jag är ledig så är det fullt upp. Idag jobbar jag men jag var ledig igår och iförrgår så mamma och jag var i Varberg på minisemester. Det var jättemysigt i Varberg!

Fin väska!!! Det är så kul med nya saker:) Vi kan shoppa i september när min provision kommer, det blir säkert massa pengar att shoppa för hihi;)

Hoppas du har det bra där uppe!!

Kramiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.......

2009-08-08 @ 11:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0