Söndag

Det blev spontan utekväll igår! Sandra skrev på kvällen att jag skulle komma dit och dricka vin. Det gjorde jag och kul blev det! Var i min första lägenhet i villastan, det var kul att komma tillbaka dit och titta lite :) Sen var vi ut på krogen på ett nytt ställe som hette A´la carte tror jag. Där blev det lite för mkt drinkar men det var ett trevligt ställe. Vi fick nyckelband av bartendern och goda nötter! Jag hittade både nyckelband och nötter i min väska idag :)

Har sovit halva dan idag och sen gjort iordning i köket när målaren kommer imorgon. Undra vilken tid han kommer? Jag måste nog kliva upp tidigt, känns inte så kul att ligga och sova när han kommer kanske.. som en bohem på min lilla madrass längst in i hörnet i ett nästintill tomt vardagsrum ;P

Vi drar väl en gammal bild igen :)


Kreta


åå, jag längtar tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0