Trött men ändå inte

Idag börjar Paradis tidigare, redan om 10 min så den ska jag kolla. Såg gårdagens avsnitt via datorn när jag vaknade, så enkelt det mesta är nuför tiden :)
Har just kommit hem från Robban, där bjöds det på tacos (fast jag var med och lagade). Kajsa och Jessica kom också och det var en riktigt kul kväll. Mandeltårta och glass till efterrätt, satt så fint i magen :) Sen kollade vi filmen "Hangover", så jäkla kul! Den var riktigt bra :)
Nu paradise sen kanske sova? Jag har inge mer Family Guy kvar att kolla, ska köpa en ny säsong från Ullared nästa gång :) Fast man kanske borde läsa böcker innan sömnen istället, mer allmänbildande än Family Guy.. men kanske om man kollar utan text? Hiihi



Svinbra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0