Sol och värme

Så varmt och skönt det har varit! Är fortfarande 25 grader ute. Har bara tagit det lugnt idag. Varit ute på promenad och började lyssna på en bok av Magdalena Graaf "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Har lyssnat första cd:n och den verkar jättebra. Går så snabbt att vara ute och gå när man lyssnar på bra böcker. 
Har löst lite korsord, läst en annan bok, solat och myst. Nyligen skar jag upp fläskfilé och gjorde marinaden för imorgon. Ska laga Grekisk pyttipanna till pappa och Tarja :)
Nu börjar bastun bli klar så ska sticka och basta. Bästa bastun tillsammans med den vi har i stugan i Savonlinna, helt underbart :)
Har glömt kabeln till kameran men ska fota med pappas kamera så jag kan lägga ut någon bild :)

Luleåkalaset blev det också och kul hade vi :) Trött som fasen när vi kom tillbaka till stugan, jag och Sandra, där vid 4. Då hade jag varit vaken 21h och slocknade nog på 10 sek. 

Och Lotta, jag har forttarande inte badat, jag lovade ju att messa nästa gång jag badar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0