Namnam

Spinningen blev inställd idag igen pga av för få deltagare. Men jag har varit och tränat på gymmet istället och sen körde jag ett eget 30 min spinningpass i spinningsalen. Det var kul men ensamt :O
Nu är jag hemma och har duschat. Ska steka palt snart sen jobbet kl.17.
Mitt bak igår blev gott, noblessekakor och snickerskaka :)



Imorgon kommer mamma hem ♥ Ska bli roligt, så hinner vi ses lite över en vecka innan jag åker tillbaka till Borås. Jag ska föreslå att vi ska äta på Kina snarast. Jag har kinamats-abstinens så jag håller på att dö :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

MMMMMMMMmumsssssss...........

Jag är ju redan såååå sugen på nåt gott och det blev ju inte bättre av att se dom där bilderna!!!! Tror det får bli lite kaffe snart, fast utan kaka för det finns inget gott här på jobbet...

2009-08-13 @ 14:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0