Ikea

Igår blev jag fattig efter Ikea :O Men då fick jag å andra sidan massor med grejer! Ny soffa, tv-bänk, vardagsrums bord, köksbord, säng, byrå, lampor och massor med smågrejs. Jag skickade 3 vagnar med hemkörning och resten stuvade vi in i bilen. Tusen tack Lotta för all hjälp! Det hade gått riktigt osmidigt om inte du varit med :P Hela dan var vi där också även om jag bestämde mig snabbt vilka saker jag ville ha (till skillnad från när jag är på restaurang, där tar det alltid svinlänge innan jag vet vad jag vill ha)
Nu ska jag åka ut till knalleland och titta lite på ÖB och Rusta om det finns ngt kul (typ en skurmopp elller vattenkokare eller ngt liknande, haha)
Sen har jag, efter ca 3 dagar i tystnad (pga avsaknad av radio och tv) kommit på att jag har radio i min klockradio! Man hör ju på namnet bara att det är en radio! Har lyssnat lite i datorn innan men det är så dåligt ljud. Så nu ska jag leta fram dendär radion :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hihi jag vet ju vem jag ska be när jag behöver flytthjälp;) Det var bara kul att hjälpa dig välja grejer, roligt att gå på ikea och köpa grejer istället för att bara springa förbi alla avdelningar med soffor och sängar som man brukar göra...

2009-08-29 @ 16:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0