I Piteå!

Kom fram strax efter 11 idag. Hämtade Sandra först och vi har varit på systemet och nu är jag i stugan med pappa och har ätit lunch. Funderar om det blir Luleå Kalaset idag? Hade varit roligt men det blir som svårt när man inte får dricka alkohol och köra bil samtidigt :P Det är ca 7 mil till Luleå härifrån och bussen är svindyr + inträdet. Så frågan är om det är värt det. Men ska kolla upp lite mer om det finns skjuts eller någon nykter (inte jag iaf :D) så vi kan ta oss dit. Annars blir det nog utgång här i Pite :)
Igår var jag i Gällivare hos MIa, det var mysigt. Jag fick grillat och dendär gooa efterrätten med maräng och hallon! Träffade Lisa också och dom har skaffat hund, 4 månader liten.. Johnny hette han :) En blandning mellan Jack Russel och nån annan ras, jättesöt!
Nu kom alla andra hit, mina minsta kusiner också. Tänkte vila en stund men får väl se hur det blir med det. Heeeiippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0