HIHI

Slog på datorn och ska kolla upp adressen till hotellet i Gävle så jag hittar dit sen :) Är i Örnsköldsvik och har just ätit lunch. Tänkte också lovorda GPS:en och hur bra den är. Jag började känna mig hungrig och slog igång mekanismen. Där kan man välja "matställen" och sen vad man är sugen på. "Kinesiskt" tänkte jag, gott med värsta buffén! Alla kinaställena kom upp i gps:en och avstånd till dem. Svinbra tänkte jag men efter 26 km befann jag mig mitt i stadskärnan i Örnsköldsvik! Med bussar, enkelriktat, gågator och folk! Helskotta, jag har aldrig varit inne i Ö-vik. Så jag övergav min plan till GPS-kärringens förtvivlan "gör om rutt, gör om rutt" åså körde jag snabbt ut till E4:an igen och nu har jag ätit på MAX, hihi :D Men den är ju ändå ruskigt bra min GPS.. jag kunde inte veta att stället låg mitt i centrum ;)
Nu ska jag åka över gatan till Statoil och tanka.
37 mil kvar till Gävle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0