Barns funderingar

Barn är så roliga. Var och handlade på Ica Maxi igår och vid mejerikylarna står en pappa och 2 barn. Ena var en kille på kanske 7-8 år.
Pappan försöker läsa på nån förpackning när killen frågar:
-"Pappa.. vad händer om man blir hörselskadad?... hur kan man lära sig teckenspråk då.. får man papper på det.. pappa? Får man papper på det?"
Pappan läser vidare på förpackningen.
-"Pappa..... pappa..... pappa...."

haha jag var tvungen att vända mig om och gå iväg för att jag inte skulle skratta högt. Han hade nog funderat väldigt länge på detdär sen var det så roligt för han fick verkligen ingen respons av sin far.

Kommentarer
Postat av: Arthur

Sv; Catrin, det är bara att skicka ett mail hur du vill ha den och i vilken storlek osv... så fixar jag det. :>



2009-08-31 @ 11:56:19
URL: http://ifocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0