Finbesök

Vilket kaos, eller det är lillebror som står för kaoset tror jag ;P Direkt klockan passerar 18.00 blir han som förbytt. Han låter och sjunger och pratar hela tiden! Men det är ganska roligt, man får skratta när han håller på. Nyss diskade han och sjöng :)
Annars går det bra här tycker jag :) Ganska mkt saker och lillebrors alla 100 sladdar men det var väntat förstås (alla saker, inte lillebrors arsenal av elektronik) men det är inte en riktig påhälsning om det inte blir lite stökigt.
Btw var det Freddan som fick välja rubrik till inlägget :D

Idag har vi varit i djurparken och tittat och gått runt i det fina vädret, som hållt i sig sen de kom i fredags. Svinskönt :)
Sen har vi bara haft det bra och gjort roliga saker. Promenerat ute i solen, haft picknick ute i Almenäs, tittat film och igår spelade vi Bingolotto. Men det blev ingen höjdarvinst, jag fick bingo på sista och vann en ny lott så nästa vecka när jag är själv ska jag spela, någon som vill vara med? :)

Imorgon ska vi till Ullared!


Picknick i Almenäs

Kommentarer
Postat av: Kicki

Mysigt! Jag vill också gå på zoo Catti! Och se alla fina apbäbbar ;) Jag hade lugnt spelat Bingolotto med dig om jag inte jobbade nästa helg :D Puss!

2009-04-13 @ 23:01:26
Postat av: Pekka

Vadå fin besök!! Det är ju bara din mor och bror.

Det är annat när vi andra kommer!

2009-04-15 @ 14:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0