måndagen som gick fort

Snart sängen, klockan är över 23 och denna dag har gått fort!
Har haft skola till 12. Vi har spelat kort efter lunch och sen följde Li med mig hem och hjälpte till att byta till sommardäck. Det gick snabbt och smärtfritt :) Det var verkligen bra att hon var med, jag brukar annars göra själv men sommardäcken är större och tyngre så tänkte att det är bra att ha någon som håller i däcket medan den andra trycker tillbaka bultarna. Tack igen Li :D Sen hann jag även handtvätta bilen i gör det själv hall. Hela kalaset kostade 66 kr. Det var ganska billigt. Det står en gåpratare på min skolväg där det står "Däckbyte + tvätt 250:-" Nog har jag varit sugen och funderat men tur att jag inte gjorde det, nu sparade jag 184 kr.  
Vidare idag har jag lagat middag och sen cruisade jag med min rena, snygga bil till Friskis och körde spinning. Sen har jag kollat de bra och viktiga tv-programmen för idag, CSI och Ballar av stål, och jag hann även se slutet på Färjan. Han Håkan är ju rätt rolig faktiskt. Först tyckte jag att han var lite slemmig och ville bli kändis men han är så öppen och berättar verkligen allt.. han söker tjejen som får honom att smälta. Borde inte Kanal 5 kunna göra ett "Den rätte för Håkan" haha, det kanske hade varit roligt. Det kanske kommer :) Ska nog kolla in hans blogg innan jag går och lägger mig :)

I lördags hade vi grill- och bastukväll hos en klasskompis. Det var jättekul. Grillning i det härliga vädret, det blev kallt först när det blev mörkt. Sen bastade vi och drack lite cider och drinkar. Sen blev det karaoke och jag sjöng en massa :) Vi kom fram till att det är bäst när man inte är svinduktig på att sjunga men nog hade det varit roligt att överraska alla med en svinbra sångröst och rocka järnet, som Kicki! Det kanske kommer till nästa liv :)

Nu en kik på Håkans blogg sen natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0