Glad Påsk!

Snart kommer mamma och lillebror! Ska hämta dom från Landvetter 18.40 :D Idag har jag städat och bakat och varit ute en kort sväng i det fina vädret. Solen lyser och det är döskönt ute, folk går i t-shirt har jag sett :)
Kommer bli fullt i min lägenhet snart men det blir bara kul :)

Jag och Lotta hade en halv-dag igår, fast det blev nästan en hel :) Var på knalleland och shoppade och vi var över 1h inne på Gina tror jag :O Men det blev inte så dyrt, 400kr :)
Sen var vi hos Angelica och spelade ngt roligt spel fast jag minns inte vad det hette och därefter blev det en sväng till X&Y.


Jag och Lotta


Hemma hos Angelica

Kommentarer
Postat av: Linda H

Jag kanske inte kommenterar ditt inlägg nu men jag kan ju skriva ändå ;P ... Men jag måste säga ännu en gång att jag saknar dej jätte mkt. Du MÅSTE komma till Kiruna nån dag (helst en vecka :D) annars blir jag olucklig om jag inte får träffa dej snart XOXO /// Lill kussen Linda

2009-04-13 @ 13:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0