Vaken sent

Sitter här och nattsuddar.. var lite trött där vid elva men det kändes inte som att jag ville (eller för den delen ens skulle kunna) sova. Har tittat 2 avsnitt Heroes sen surfade jag runt lite på nätet och läste lite andra bloggar (igen folk jag inte känner) läste en av Sveriges mest populära bloggar och började tänka om min blogg skulle vara lika populär som hennes, ha massa plåtningar för tidningar, intervjuer och spännande resor att skiva om i bloggen. Då är det ju roligt att läsa. Sen tänkte jag vidare att min blogg nog aldrig skulle ha en framtid i rampljuset.. det mest spännande jag var med om idag var nog om jag skulle orka cykla hela långa backen upp till Lotta från stan..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0