På gott humör!

Nu passerade klockan 23.00 precis.. det vet man för fläktarna som kör tillluft slår av och det hör man om man inte har allför mkt ljud igång i lägenheten.. sen börjar det lukta ciggrök i toan och dörröppningen till vardagsrummet, alltid :O Någon måste röka inomhus som sedan går i baksug ut i andra lägenheter när fläktarna slår av.. eller nåt.

Annars idag är jag på jättebra humör! Av massa olika anledningar! Sandra ringde på lunchen och var jättefnittrig och glad och då blev jag också jätteglad! Jag saknar dig! Sen lämnade jag in bilen på bilverkstan och dom är så himla trevliga där, man är glad fast det är fel på bilen och man måste betala.
När jag kom hem hade jag fått ett lägenhetserbjudande i mailboxen från AB Bostäder! Hurra! En etta vid Angelica, hurra hurra! Hoppas den är fin och fräsch, vi ska gå och kolla på den imorgon :)
Sen har jag fått tårta och bulla och popcorn på Jerrys kalas nu på kvällen också, mmm, och då blir man ju nöjd och glad. Sen spelade vi kort allihopa och hade det jättemysigt :)

Tack till mina gästbloggare mamma och lillebror, det var roligt :) I lördags åkte dom hem, det var tråkigt men vi hade det mysigt och roligt veckan de var här :) Å nu är det inte alls länge kvar tills vi slutar denna termin! Sommarlov! Det var längesen sist, hihi,


Bror och mor, sista kvällen


Mamma och barn :)

Kommentarer
Postat av: Kicko

Ooooh, visning! Så spännande! Jag ska hålla tummarna :) Puss

2009-04-21 @ 20:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0