Kväll

Nu har jag tagit kväll :) Har varit en fullrulle dag med skola, ärenden, lgh visning, pottigratäng hos Angelica och en enorm disk :O 
Har nu köpt biljetter till hemmamatchen Elfsborg-IFK Göteborg den 4 maj! Fan vad skoj det ska bli! Dock var Jonas mindre nöjd eftersom han håller på IFK och biljetterna till den läktaren var slut. Men det känns ju bra för mig eftersom jag håller på Elfsborg, inge roligt att stå bland massa blåvitingar på "deras" läktare ;P
Hämtade min bil idag som mår bra igen, skönt :) När den inte mår bra gör inte jag det heller... kanske för att jag vet att det kostar pengar? 2 tändspolar är bytta nu iaf :)
Lägenheten var jättefin som jag var och kollade på, ska kontakta AB Bostäder så får vi se hur det går :)

Idag på radion pratade Erik och Alex om man ska avskaffa vädret på tv. "Nej" tyckte de flesta som ringde in men nån tyckte att man ska införa provisionsbaserad lön för meteorologerna, de får betalt när vädret stämmer. Haha det tyckte jag var kul!
Nu ska nog sova, lönsamhetsanalys och finansierings föreläsning imorgon. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0