Underbar vecka

Nu är jag ensam igen! Sandra åkte igår. Å vilken mysig och rolig vecka det varit. Vi har hunnit med massa kul :)
På Lager 157 var vi och slösade lite pengar och på knalleland. Jag har bl.a köpt jeansleggings på Gina, svinsngga!
Vi såg Robin.B där på knalleland också! Det gjorde hela min dag, hoho :D Vi gick förbi varandra bara men det räckte så gott :)

På lördag hade vi lite förfest hos mig och vi hade dessutom "Earth Hour" mellan 20.30-21.30. Vi släckte allt och hade värmeljus. Sen blev det dansit på krogen tills de stängde :) 
Söndagen gick fort och jag hade endel skolarbete att göra till seminariet på måndan och då följde även lilla Sandra med till skolan :) Jag tvingade upp henne tidigt och hon såg trött ut, jag kände mig inge snäll ;) Så hon var med på första lektionen och skulle vara diskret och smälta in.. och det gjorde hon bra tills våran lärare slog ögat i kanten på overhead-duken, haha då skrattade vi och Sandra med, så mkt så det kom ett grisljud! Haha då skattade jag ännu mer, tills det kom tårar och stackars Sandra skämdes. Men sånt får man bjuda lite på, hon är så söt :D
Sen har vi köpt karra, tittat på tv, pratat om allt mellan himmel och jord, fotat oss i fotoautomat, köpt skor på Coop (som vanligt hoho) och massa annat kul :) 
Fast hon kom med det dåliga vädret, igår blev det sol och idag har det varit hur varmt och skönt som helst! Typiskt. Men det gör inte så mkt, det har inte regnat iaf. Bara haglat en gång :)
Du får komma och hälsa på nästa termin också! :)

Idag har jag inte pluggat nåt alls. Har varit ute i det fina vädret. Framkallat bilder från min kamera (äntligen), läst skönlitteratur som omväxling och varit på skivstång/spin. Har inte tränat sen förra veckan så det var skönt.
Imorgon ska jag gå och köpa böckerna till våra nya ämnen och börja läsa lite.

           
            Fredag, redo för äventyr

             
            Lördag under Earth Hour. Jeanette,           Sandra och jag :)
            Lotta, Angelica och Sandra


             
             Påväg till krogen                                                 Haha

           
            Finfina kort, på kort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0