Rolig helg och måndag :)

Måndag kväll och jag har tittat Ballar av stål och laddat över lite bilder från helgen :)
Har haft skola idag och kört ett pass spinning. Nu tar jag det piano och funderar om jag ska kolla en film och vara uppe lite sent eller om jag ska gå och sova snart :) Vi har inga lektioner imorgon men ska till skolan och läsa lite ändå. Har en mellantenta i samhällsekonomi nästa vecka. Å en bra sak som hände idag! Numera har jag en egen lägenhet till hösten!! Hurra, jag har varit och skrivit kontrakt idag, åå så roligt det känns! Får jag inreda som jag vill, köpa massa (!? kanske inte med studentekonomin ;P) fina saker. Hiiihii!

Helgen har varit kanonbra och lördagskvällen blev jättekul! Vi visste ju lite förutsättningarna innan vi gick ut på den nya (för oss) krogen. Hihi. Vi var nog yngst på stället, nyktrast (även fast vi hade delat på vin och groggat ganska bra) och fräschast med :D Vi hade så himla roligt, vi dansade järnet och ett tag t.o.m med Idol-Alex, kocken från Borås :D
Sen blev vi bjudna på efterfest och jag blev erbjuden chansen (?) att bli en killes tjej, han marknadsförde sig och berättade att han har ett bra jobb, körde en Golf TDI och har bra inkomst. Haha :D

       
Lotta och jag hemma hos Lotta
Såhär mysigt var det eg

  Vi spelade lillebrors fyllespel och det gick bra :D


På krogen, haha

På söndagen spelade vi Bingolotto som vanligt, hihi, Li vann en ny lott förra helgen så vi var tvugna att spela igår igen. Fast nu blev det nit på alla lotter så slipper vi spela kommande helg. Fast en hunka hade man väl kunnat vinna, fattiga studenter :) Lagade även Faijta på söndagen och det blev svingott! Jag bara slängde ihop för det blev tacobröd kvar sen mamma och lillebror var här så tänkte att jag måste använda upp dem (å tacos känns för sorligt att äta själv, men faija är ok, hahah) Jag har påbörjat uppdrag äta-upp-frysen eftersom jag ska åka hem snart. Inte länge kvar!
Blir nog ingen film nu, klockan gick för fort :)

Faijta!

Kommentarer
Postat av: robban

hallå där, bra jobb (vaktmästeriet) bra inkomst (40k/år) å en golf (CL från -86), de har du ju blivit erbjuden förr??;P

2009-04-28 @ 08:20:23
Postat av: Kicki

GRATTIS!! Vad roligt att du fått lägenhet! :) Erbjuden chansen.. fy sikken oskön snubbe.. Bra att du tackade nej (för det antar jag att du gjorde ;P) Och du, Fajitas! Såg helt galet gott ut! Recept, recept! :D Puss!

2009-04-28 @ 16:13:12
Postat av: Catti

Haha ja det kanske jag har :P



Ja det är hur roligt som helst! :) Helt egen och ett förråd! Haha ja det var en oskön snubbe fast det var inte han som formulerade sig så och sa att jag "hade chansen" men han tyckte att jag skulle bli hans tjej :D

2009-04-28 @ 20:35:38
Postat av: Freddan

ni öser på som vanligt! om ni spelade fuck the dealer så måste ni har varit svin packade ;D haha

2009-04-29 @ 17:41:44
Postat av: Catti

Ja just ja, så hette det! Fuck the dealer! Ja det spelade vi, det var roligt men vi drack inte 10 klunkar, då hade det nog blitt godnatt för vi drack ju sprit :D

2009-04-29 @ 22:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0