Heldag

Hemma efter en heldag. Gick hemmifrån innan 09 imorse och kom hem vid 22. Hade skola till kl.12 sen har vi suttit flera timmar i stadsparken och solat, ätit glass och levt livet! Ätit lunch i form av smörgås från Subway, sen har vi pratat om allt möjligt, skattat åt det mesta och det har varit underbart. Nu är jag helt slut och sådär varm efter att ha varit i solen hela dan. Riktigt sommarväder är det tycker jag! Allt har slagit ut och det är ngt som skiljer sig mkt från Kiruna.. Alla fina träd med blommor, alla olika buskar och olika träd. Helt fantastiskt. Rosa, vita, gula blommor i träden. Här på gården finns det massa träd med vita blommar och dom luktar så himla gott. Man känner det bara man går förbi. I Kiruna slår väl björken ut sina blad, that´s it, haha.
Jag som skulle läsa färdigt alla kapitel till mellantentan idag men jag har inte läst nåt.. Istället har vi spelat biljard nu på kvällen också. Det var mkt roligare ansåg jag :)

Imorgon är det valborg och det är brännboll och grillning ute på Almenäs på eftermiddagen men får se om det blir det eller om vi skulle grilla på annat håll. Jag ska vara med Lotta iaf, hoppas jag, alla andra utom vi och Jerry åker iväg.
Jag som även hade tänkte mysa och kolla film ikväll men nu blev det rätt sent idag ändå och jag är svintrött egentligen :) Ska nog krypa ner under täcket och kliva upp tidigare imorgon och läsa samhällsekonomi.


Observera allt det gröna i bakgrunden! :D


Så härligt! Angelica, Buster (hunden), Lotta, Ludvig, Li och Jerry

Kommentarer
Postat av: robban

när du ÄR på gräset!

2009-05-04 @ 23:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0