Mamma bloggar "the truth"

Då var det min tur att gästblogga... få se hur detta lyckas?

Idag är det sista kvällen med "gänget", trist! Jag hade gärna stannat en vecka till m Fredrik längtar till Kiruna???
Här har vi haft rena rama sommaren, helt underbart! Vi har inte ens behövt ha några ytterkläder på oss..i APRIL!

Vi har hunnit med en hel massa kul...bl a besökte vi det omtalade Ullared, wow!  
20 000 kvm med shopping. Jag och Catti stortrivdes men Fredrik lessnade ganska fort, men konstigt nog blev hans köpnota den dyraste av oss alla tre..

Jag har hunnit umgås med min barndomsvän Pia som bott här i 7 år och stortrivs. Det blev kärt återseende och en riktigt trevlig eftermiddag och kväll. Barnen passade på att gå på gym medan jag var borta och hämtade mig sedan.

Almenäs, Borås djurpark, shopping på stan, besök på högskolan, träffat Cattis vänner m.m Det har hänt en hel del i veckan..

Det som tagit "knäcken" på mig till viss del är nattsuddandet.. Är man 40+ så orkar man inte med detta mer än max 2 kvällar på raken..inte 8 som det blev nu.. 
Jag måste nog ta igen mig minst en vecka när jag kommer hem.
En annan sak är att jag "tvingats" sova var 3e natt på golvet. Måste erkänna att vid min ålder är man bekväm och sängen hade varit att föredra men men är det millimeter rättvisa så är det..

Trots allt har det varit mycket skratt och skoj. Fredrik måste vi skicka på kurs till nästa gång, han säger "Nej" till allting, undra vart det kommer ifrån..inte mig i alla fall.

Tack för allt för denna gång....jag kommer gärna tillbaka var så säker..
Kram Anita

Kommentarer
Postat av: Freddan

Satan, ja har ju hört nej från dig hela livet, undra vart de kommer ifrån?

2009-04-17 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0