Jag såg det snöa!

Nu är klockan sent igen (men inte så sent som nu om inte hela mitt inlägg försvunnit så jag får skriva om) vilket den brukar vara när jag lägger mig. Fast jag har ju sovmorgon nästan jämt, om jag inte själv ställer klockan och kliver upp förstås. Fast det gör jag nästan alla dagar iofs, fast då brukar klockan vara kring 10. Ganska skönt att gå på högskola :-D Fast det börjar bli mkt och lite stressigt nu tycker jag. Dels p.g.a att jag ska byta lägenhet efter jul och flytta ut från denna innan, så det blir ju lite besvärligt med alla kyl- och frysvaror och vart jag ska göra av med allt plus städning. Men det löser sig nog men jag kan inte låta bli att ligga vaken på nätterna och fundera och oroa mig lite. Sen är det mera i skolan nu, en tenta kvar och en redovisningsuppgift, och kanske en rapport till juridiken.. och julklappar :P Får väl se hur det går.

Snö har det kommit hit också! Jag trodde inte att jag skulle bli så glad av att se snö som jag faktiskt blev. Igår innan jag skulle lägga mig tittade jag ut och såg att det var alldeles vitt! Jag var tvungen att gå ut på gården och titta och känna lite :-) Mkt hade försvunnit till idag men det snöade när jag kom hem från skolan och gymmet. Jag har startat en ny prov-vecka på ett nytt gym nu. Idag var jag på step och styrka, voi herra säger jag bara Jag trodde jag skulle dö. Stepen gick bra men med väldigt snabbt tempo, sen kom det styrka och ännu värre kondition, och allt jobbigt körde hon! Fattades bara plankan så hade jag nog dött dit på golvet. Jag hade mjöklsyra i hela kroppen tror jag. Så jag vet inte om jag går tillbaka till detdär passet igen :P Men annars var det fint, bastu och roliga duschar där vattnet kom från taket, som ett tropiskt regn :-).. (nu lät det nog lyxigare än vad det var hehe)


Såhär glad kan man vara efter att ha cyklat uppför 2 km
med småflisor till snö i ögonen efter ett step och styrke pass :P

Skola har vi gjort med, hela torsdag och idag. Känns bra, så kommer man lite framåt. Sen har vi haft filmkväll hos mig några stycken, med chokladbollar och popcorn. Bra att det kommer folk hit ibland så man måste städa, haha.
Sandra har ringt idag också, åå jag saknar dig massor! Å att höra din röst gör det nästan värre :O! 
Imorgon (lördag) blir det nog lugnt, med en del pluggande. Jag har 150 sidor civilrätt att läsa, och 100 sidor på söndag. Om jag ska hinna läsa ut boken innan den ska in igen. Fast tentan ligger först i januari så jag kanske hinner få boken igen, men annars är det nog inte hela världen. Det är bra att läsa men det mesta har jag i mina anteckningar.. tänkte så ingen tror att jag slöar :-D


                      Efter chokladbollar och actionfilm!

Nu tänkte jag sova, blev som sagt bra mkt senare än vad som var tanken. Jag trodde inte att det kunde försvinna för det har verkat som att den sparat eftersom.. men sikken överraskning när jag skulle gå tillbaka till inlägget och utkastet och bara de 4 första meningarna finns kvar.. då var jag nära att slita mitt hår!
Dagarna går fort nu också, men det är bra, då får jag komma hem snart. Jag tror att man längtar mer ju närmare det kommer.. fast det gör ju inte så att jag längtar mindre <3 Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0