Mood: damp1

Tisdag i Borås och Telia nätet verkar vara helt åt helskotta. Både mobilen och bredbandet :-S Det tar jättelänge att få iväg sms och man kommer till mobilsvar när man ringer. Det tar 5 min att ansluta till nätet och då kan man inte göra ngt. Hoppas det löser sig snart, jag skriver i word så kan jag klistra över sen när det börjar funka igen :-) Kl är åtta nu och Ugly Betty börjar, fast den är inte bra. Jag hade kunnat plugga lite men det känns väldigt långt borta just nu :P Vi har pluggat hela dan, gjort konstruktionsuppgiften i skolan så nu är jag helt slut :P Klivit upp halv nio också, fy så tidigt :P
 

Härligt att modebloggen var omtyckt, jag kanske får modeblogga oftare :-)


Min prov-vecka på Studio Aktiv är slut snart, tänkte gå på spinning idag kl.17 men vi var i skolan så länge så jag hann inte dit. Sen var jag och handlade på ÖB och Willys (25:te = nya pengar, yeei)

Sen tog jag bussen hem eftersom jag gick från skolan direkt.. och det är helt sjukt skönt och lyxigt att ha bil måste jag säga. Tänk att åka med domdär påsarna 1-2 ggr i veckan.. hoff. Svinmkt folk på bussen, jag krånglade med 2 påsar, stor dunjacka, handväska och vantar åså slog jag till folk med påsarna när jag gick både på och av bussen! Hoff, härligt att få nån annans purjoblad i nyllet.
 

Imorgon är det ångest-onsdag igen, hur fort går det inte. Men det kanske blir lite mer spänki, det kommer en som ska föreläsa om färg, hehe, han har ägnat hela sitt liv åt färg :-) Sen är det redovisning av etapp 2 på kontruktionsuppg, som vi arbetat med idag. Vi har beräknat max- och sannorligt flöde av varm- och kallvatten samt spillvatten och märkt ut ledningarna i vårat hus. Vi har valt material till badrumsväggar och golv samt valt uppvärmning- och ventilationssystem och mäkt ut luftflöden.. vaken ännu.. ?


HISSA

Töppyset! Som min mormor virkar, dom värmer fötterna så bra när det är kallt på golvet :-)

DISSA

Toffifee - Jag köpte en för att jag tänkte att det skulle vara fint och gott att ha på bordet, jo tjena, den var tom innan klockan var 20.30! Det var nästan inga toffifee i lådan! :P

Nu är jag hos Lotta på andra sidan stan för att kolla så att det inte är ngt fel på min dator eller uppkoppling eftersom det har tjorvat hela kvällen. Men sehär, här funkar det! Lite tur men hoppas att det inte håller i sig så länge eftersom min mobil tjorvar järnet också, därav mood :-)


Klart slut varulvstjut!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte kul med någon annans purjoblad i nyllet. Dessutom tror jag inte dom är så välfriserade som dom brukar vara på statoil efter att du har jobbat. Hihi..

2008-11-26 @ 11:28:54
URL: http://sanadraa.blogg.se/
Postat av: Catti

haha, nej det är dom inte, jag brukar ju frisera järnet när jag är på jobbet :-)

2008-11-26 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0