En regnfri dag!

Slut på helgen, måndag när jag vaknar :P Har hunnit göra massa kul hela helgen. Åkte på torsdagkväll till Lidköping och kom iväg först vid fem då det blivit kolmörkt ute. Det var den näst värsta bilresan jag kört tror jag. Becksvart, små och för mig okända vägar, mkt trafik så jag inte kunde köra med helljusen långa stunder. Ibland var det svårt att se vart vägen gick, inge bra :O Den värsta bilresan jag kört är 13 mil mellan Riksgränsen - Kiruna, gränsen premiären -05 tror jag. 2 fyllemajor i bilen som slocknade efter typ 500 meter, klockan var efter tre på natten och snöstorm! Så mkt snö att man såg bättre med halvljus än hel och det var inte mkt man såg. Det var hemskt, och trött var jag. Men jag kom ju fram, båda gångerna som tur var :-) Hur roligt som helst att träffa Kajsa och Terran igen! Vi var lite på stan och Kajsa shoppade loss. Sen drack vi lite vin och sånt på fredagen och tog det lugnt och tittade dirty sexy money på lördagen. Sen åkte jag hem samtidigt som Kajsa, men jag var nog framme typ 20h före, hehe.

Idag har jag och Lotta ätit thai, jag har haft begär i flera dagar! Fan vad gott det var. Har även varit ute på dan när solen lyste, och jag tror inte att det har regnat nån gång alls idag! Haha.
Sen skulle jag städa, diska och baka bröd men jag kom inte så långt med den planen.. men jag har plockat iaf. Min lgh på 32 kvm börjar bli lite för liten för alla mina papper, pärmar, böcker och block. Även mina kläder som är dåliga på att hänga undan sig själva. Imorgon får jag ta tag i detta bättre, har en föreläsning till 15.45 sen har jag hela kvällen på mig.

Sen glömde jag ju mitt schampo i Lidköping så jag har uppdrag innan skolan att fixa nytt, annars kan det ju bli pinsamt att se ut som professor Snape imorgon.

Grattis svenne bölja på din födelsedag! Eftersom klockan är över tolv, vilket den brukar vara när jag ska lägga mig, hm :P

Natti natt!


Kommentarer
Postat av: bölja

tackarr. jag tror du kommer förbli den enda (förutom morsan å dom) som kommer i håg detta, och inte mej emot, ju färre desto bättre. ja meddelar sen om du blev allena:)

2008-11-17 @ 09:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0