Paraplyhaveri

Regnet är tillbaka, värre än förut misstänker jag. Det var stora pölar utanför mig som inte hade hunnit/kunnat rinna undan från vägarna. Jag har ännu inga vattentäta skor, inte ens mina nyaste gympaskor! Eller så är det kanske så att det är så fruktansvärt mkt vatten att inga skor tål det :P Jag ska köpa gummistövlar! Men jag måste hitta snygga, och lite låga. Inte sånadär skogsstövlar, gröna och minst ett nummer för stora. På torsdag ska jag nog göra stan lite, jag har ett presentkort på Gina med :-)

Jag har kommit lite längre i min plan också, men inget bröd ännu. Hinner kanske idag. Jag måste öppna dendär civilrättsboken också, idag, den ska vara tillbakalämnad på söndag och jag måste ju hinna läsa och skriva och kanske kopiera lite viktiga saker :-l Jag måste nog ställa mig på kö till den igen sen låter det som. Vi har pluggat juridik idag med, och ätit äppelpaj. Mest ätit äppelpaj kanske ;P
Ett nytt paraply måste jag skaffa också, mitt är lite trasigt. Fast regnjacka hade nog varit bättre. Paraplyn går bara sönder, de vänder sig åt fel håll och efter ett x-antal felvändningar så börjar dom pajja. Metallpinnarna lossnar från tyget och paraplyt förlorar all sin styrsel.. Plus att man kan sticka ut ögonen på folk, t.o.m när man har det ihopfällt.


                                              Vapenklassat

Nu ska jag laga mat, kycklig Kreylalat nåt! Med kokosmjölk och mango chutney, mm :-) Sen civilrätt! Sen Desperate Housewifes! Sen.... ångest-onsdag (hoff)... och gissa vad jag gjort för att göra det hela lite värre, jag har bokat tvättstuga! 7-12.. hoojjja.. men det fanns inga andra tider som jag kunde tvätta på, jag måste ju tvätta nu.. Meen den dagen den sorgen, nu blire kyckling!


Utomhusbad..

Kommentarer
Postat av: grusarn (de kan sätta sej)

allt me haveri ä kul,, så bara rubriken gör inlägget, du hade kunnat skriva va somhelst under.. å att de ä vapenklassat, haha, du levererar.



grejjpen hyr ut sin sattelitare, för dom som ä intresserade.

fan va vild hon ä grabbar... (ari efter mattrisleverans på gianna)

2008-11-18 @ 20:45:18
Postat av: Catrin

haha vad bra :-) Jag har gjort lite bakgrunds[tjeck] på detdär sista men jag får som inte ihop det hela ;P

2008-11-18 @ 22:56:32
Postat av: grusarn

har du möjligtvis gjort den bakgrundsschjekken på en annan blogg osv? men där bli du inge klokare.. men när man levererar mattrial me gianna (michaels) så fäller mest trolit ari just den kommentaren.



å grejppen hyr fortfarande ut sattelitarn, billit, 5000 spänn dygnet, täckning i appajaure.

2008-11-19 @ 11:24:19
Postat av: Charlies angel

Tjao! Gissa vem som tipsat mig om denna blogg, urkul! Att läsa om dina eskapader i södern..

2008-11-21 @ 17:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0