Heja Robin!

Nu verkar mitt nät fungera igen, både mobilen och Internet tjorvade massor här hemma. Inget i skolan och Internet fungerade hur bra som helst hos Lotta. Man känner sig rätt isolerad utan mobil och nätet.. det är lite konstigt men det har väl blivit så med åren. Som om man glömmer sin mobil, man känner sig lite halv sådär.  Nu ligger jag i sängen ännu, tog sovmorgon och sov tills jag vaknade av mig själv, vid 11, inte så farligt för att vara mig :-) Det är så himla skönt att göra det ibland, även om jag inte behöver kliva upp tidigt (typ 7-8) varje dag så måste jag ställa klockan och ta mig iväg till skolan. Vi har pluggat hela veckan, är nästan klara med konstruktionsuppg nu, har redovisning på onsdag nästa vecka.

Min prov-vecka är slut nu med, igår var jag på activio, ett spinning pass med puls-band åså hade dom en stor bildduk där man såg sin puls och procenten av max pulsen. Det var jättekul :-)
Men deras bastu där är ingen höjdare, som många (nu kommer problemet igen) bastusar här :P Såndär el-sak med stenar som dekoration, man får icke slänga vatten på den. Det är väl själva tanken med bastu, att man ska slänga vatten och få ånga. I dom här blir man snustorr efter ett tag, torrbastu antar jag. Men det var som när vi var på badhuset. Då hade dom en torrbastu och en våtbastu. Jag gillade våtbastun med slänga-vatten-på-spisen medan dom andra gillade torrbastun mest. Det är kanske vad man är van vid :-) 

Idag blir det lugnt och skönt, ska plugga lite sen blir det idol på kvällen! Det är nu det gäller för Robin tror jag, och fan om han åker ut före Johan Palm, det skulle vara katastrof! Ut med Johan! HEJA ROBIN B!
Sen blir det julklappsshopping på lördag och så skulle vi kanske gå ut och ta en cider eller drink på kvällen :-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller absolut med dig angående bastusarna, man ska kunna kasta vatten, annars känns det som att man ska bli torkat kött eller nåt. :P

2008-11-28 @ 19:48:48
URL: http://may19.blogg.se/
Postat av: Linda H

Tjennis Catti, du kanske tycker det är ganska kul där nere men din kusin SAKNAR dig :D Så snälla dröj inte med att komma upp igen till jul... Det skulle bli hemskt utan min kusse här :D Jag kanske messar nån da´ Miss U // Linda

2008-11-28 @ 21:10:25
Postat av: robban

du gillar å svvvetttasss helt enkelt..

thats hot!

2008-11-28 @ 22:06:49
Postat av: Pekka

coolt att läsa en kiruna bloggare,tja du lär dig en massa nyttiga lärdomar, ps det lät gammalt.

ha de!

2008-11-30 @ 16:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0