Modebloggen

Jag har tänkt på en sak, jag kanske borde börja modeblogga istället, haha, det  är ju mkt populärare..men såhär i studietider blir det mode från Ullared och Röda Korset :-l "Kolla vad jag hittade på Röda Korset, som nyyy! hehe.. kanske inte.

Jag har också surfat runt bland lite andra bloggar (personer jag inte känner) för att kolla lite, se vad dom skriver om, hur ser bloggen ut o.s.v. Jag har nu kommit fram till några saker

* Jag är nog för gammal för att blogga

* Jag har en ful desig

* Jag är inte så häftig och gör massa häftiga saker varje dag

Åldern var ca 17 år av dom jag kollade.. alla hade svinsnygga bloggar, alltså jag vill ju också ha en svinsnygg blogg, Med en cool design och massa bilder, inte nån ful stilmall bara! Sen slänger sig dessa tjejer med uttryck som "pretty katatrof" (det var inte ngt som var bra) "cupcakes" "kram på er darlings" och "PEEEWS" vad det nu betyder?

Jag och Robert pratade lite om bloggfenomenet och det att jag var så ledsen för att min blogg var så ful, och att jag inte ens har nån aning om hur man kan göra den sådär snygg, då sa Robert lite roliga saker..

"du ä 23 ha jaa juu sagt,, du ska ha en sån där trist design så de märks att du växte upp utan datorer å va ute å lekte istället" "å sen när dom läser om att du använder PARRAPLY å cyklar me rengnponcho å baakar... ja då vet dom att du ä snart gumma... för unga coola tjejer dom bli blöta å åker bil me äldre killar å kör bara shaken' bake"

Sen kan man ha med massa roligt för att piffa upp bloggen, te.x massa bilder. Först och främst på bilder snodda från hemsidor som HM. Sen en beskrivning av hur snygg klänningen/skorna/väskan är och hur gärna man skulle vilja ha den och vad man isf skulle ha till. Sen kan man lägga ut bilder på vad man ätit, (jag läste att man kunde forma sin mat som ett hjärta, det var tydligen jätteuppiggande och härligt) inte att förglömma bild på en chailacciahaitolatte som är tooo die for på ett visst fik. Sen kan man ha med en bild på dagens frisyr och dagens outfit (9,5 ggr av 10 med leggings). Sen kan man hissa och dissa också, det verkar populärt. Möjligheterna är oändliga! Så jag ska testa detta nya koncept idag så får vi se hur det ser ut :-) 


Jag har faktiskt köpt nya skor i lördags så jag behöver inte sno nån bild på snygga skor från Lacoste, som jag ändå aldrig skulle ha råd att köpa (när man är 17 går man väl också i skolan, hur har dom råd?)  Jag är jättenöjd, yeei Dom är svinsnygga i lite stövelmaterial tror jag, inte så idealiska för Kiruna vinter eller skoterturer men här i Borås passar dom nog finfint :-) Iaf såhär i början, innan nån söm pajjar eller sulan släpper och börja läcka in vatten. 


                                                 Nya skor!



 Någon som ser hjärtat? :P
                                     Vildlax
Jag åt vildlax, namnam, men inte efter att det hade legat sådär på tallriken, sen hinner det nästan bli kallt hinnan man har dekorerat färdigt. Nej jag blev inte gladare av att forma min mat som ett hjärta!


                             Dagens frisyr
Här ska man inte kommentera, bara visa. Söndagens frisyr.

Nu ska jag hissa och dissa!

HISSA
Gratis prov-veckor på gym

DISSA
Euroshoppers diskmedel, det blir fan inte bra resultat alltså

Ha det bra alla cutiepies! PEEEWS :-*

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Kommentarer
Postat av: Fritte

Jadu catti. Att du inte inser att du också är gammal snart :P

2008-11-24 @ 12:00:05
URL: http://fredrikthorneus.bloggsida.se
Postat av: Sofia

haha, du är då rolig du catti :)

2008-11-24 @ 13:12:41
URL: http://may19.blogg.se/
Postat av: robbe

hahah helt underbart,, du kan ju va russkigt ironisk å rolig,, de måste du va oftare!



ett av dom bästa inlägg ja läst nästan,, å ja har läst humunguskt många bra inlägg (samtliga på min blogg tex.)

kul å få va citerad också,, hyfffsatt kanslisvenska man kör me också.. mjiiih.



dagens frisyr är lite 70tal, du måste ha typ en grön slinga i mitten, de ä retro. vilddlaxbiten ä under all kritik, av rutin så vet ja att en sån där bit enfast väger 120-140 gram vilket innebär att du endast får i dej ca 25-30 gram protein å de ä i alla högsta underkant.. tapp. dock bra me bönor. skorna va slöseri me pengar, har själv sett att du redan har typ 4 par exakt såna. (studentekonomi joottjj).



peeeews.

2008-11-24 @ 13:23:22
Postat av: Anonym

Haha! Du är alldeles för tokig gumman. Hihi. You make me smiiiileeee ; P

2008-11-24 @ 19:48:14
Postat av: Anonym

tjo bree, sjukt roligt inlägg :P älskar att du hissar och dissar, och använder fjortis-uttryck du inte vet vad de betyder. jag såg hjärtat, och maten såg galet god ut, snygg söndags-friss, och ASnajsa Coop-stövlar! ;) peeews på re

2008-11-24 @ 21:48:59
Postat av: Charlies angel

Jag fick ett gott skratt så här på måndakväll..kram på dig

2008-11-24 @ 22:34:48
Postat av: Charlies angel

Jag fick ett gott skratt så här på måndakväll..kram på dig

2008-11-24 @ 22:36:21
Postat av: Sandra

Du ser vad bra att du skrev lite mode och annat smått och gott. Kommentarerna började strömma in direkt : )

2008-11-25 @ 01:32:45
URL: http://sanadraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0