Torsdag

Gud jag råkade dra ut strömkabeln till datorn nyss och hela datorn dog, tur att jag inte hade hunnit börja skriva ngt ännu annars vet jag ju en dator som hade farit illa (även fast det var mitt fel..) Men jag har ju ett batteri till min bärbara dator också men jag har fått för mig att man sparar på batteriet om man inte har det i datorn när datorn går på strömkabeln.. Är det så? Hm. Tänkte så att den inte står och laddar på ett redan fullt batteri?
Idag har vi bastat, i den gemensamma bastun på ONYX, fast idag var vi förberedda. Det var hur härligt som helst, vi bastade tre vändor :-) Sen satt vi lite i relaxen också och myste. Har varit på spinningpass idag, jätteskönt men jobbigt som vanligt, man blir t.o.m svettig på knäna. Snart är provveckan slut men jag/vi ska nog hinna gå på ett pass till eller gymma lite iaf.
Vi har haft en heldag idag nästan. Jag, Lotta, Angelica och Li, vi träffades i skolan först och kompletterade juridiken med varandra nån timme, sen gick vi och fikade på Viskan, det mest populära fiket i Borås misstänker jag för det är alltid tokmkt folk där. Men det är det värt :-) Sen gick vi och spinnade som sagt och tog det lugnt i 1,5h efteråt :-)

Ute är det hur härligt väder som helst, solen har lyst hela veckan och det har varit sådär behagligt ute. Men det är frost på morgonen och kvällarna börjar bli kalla. Men jag trivs :-) Fast cykeln får jag nog ställa undan snart, för jag är ingen såndär som cyklar med livet på spel! Sånadär tokar som cyklar på isiga och hala vägar och mitt i vintern genom snö och slask. Sen är man inte så omtyckt som cyklist heller har jag märkt :P Folk stannar av när man kommer susandes (sakta sus för min del för jag törs inte cykla så fort) sen tittar dom lite surt på en tycker jag. Inga bilar stannar när man cyklar heller, även när man har för avsikt att leda cykeln över gatan! Och speceillt när man har bråttom, då brukar jag gå rakt ut i gatan, det kanske är värre än att cykla på is men jag blir arg :P 


Nu  är jag ledig, imorgon och hela helgen :-) Ska bli skönt, vi har gjort skolarbete varje dag hela veckan, inte vad vi är vana vid :P

Natti natt! Ps. Jag behövde inte redovisa igår :-D Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0