Lördag

Ledig, ledig :-) Jätteskönt. Men jag är lite trött, igår var det partaj och krogen. Jag, Lotta och Lottas kompis från Göteborg var ute och dansade. Var sådär ute, jag börjar bli lite less på krogen tror jag, det är alltid samma, vart man än är.. åså hamnar man på sånadär hemska vimmelbilder!  :P Vilket är fallet från igår, bilderna är redan uppe på hemsidan och tror ni inte att jag fastnade på en bild, men jag ville inte vara med men sen så tvingade Lotta mig, man är ju inte så bra på att säga ifrån och man blir lätt övertalad när man har promille :-l Men bilden blev inte så hemsk, om man bortser från att jag har en svart sminkrand under ena ögat!! Fy Fabian.  Bättre lycka nästa gång.

Jag har vunnit ett vad igår också :-) En drink på krogen till jul av Fredrik. Vadet gällde Idol och hurvida Robin B skulle hänga löst, aldrig sa jag (jag är kär i honom) men Fredrik sa att han skulle hänga löst och jag tyckte bestämt att han sa att han t.o.m skulle åka ut! Men men, jag vann ju alltså :-) Heja Robin!

Jag har varit och kollat på en jättefin och mysig lgh idag också, en stor etta med ett helt kök och en stor balkong. Hoppas verkligen att jag får den!  Jag hade nog trivts hur bra som helst där :-)
Vi har varit på stan en sväng idag också, eller på knalleland, och tittat efter skor men det är svårt. Och det blir svårare när man verkligen hade behövt och är ute efter ngt visst, t.ex. byxor eller en jacka. Inga skor alltså, men snart måste jag nästan hitta. Jag har inga skor som inte läker in vatten när det är blött, och det är ju ingen hit med blöta fötter..förstås.
Sen när vi traskade runt där i ena köpcentret så närmar vi oss Akademibokhandeln och där sitter Björn Hellberg i ett litet bord i entrén och signar böcker! Som gubben i lådan, poff så sitter han där framför ögonen, man har ju sett honom på tv och sånt :-) Det skulle inte hända i Kiruna, eller kanske utanför Domus, fast då hade man nog vetat om det, mkt annonsering om en författare skulle komma och signa böcker :-)

Nu ska jag fara iväg till Lotta, vi ska laga grekisk pyttipanna, det är helt sjukt gott. Sen blir det en lugn kväll, kanske kollar lite stjärnor på is :-)




 


Kommentarer
Postat av: kicki

Hehe, ja heja Robin! Men, bara för att jag vet att du skulle bli helt förstörd om han åkte ut, haha ;)

2008-11-09 @ 23:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0