En nypa makrill

Hur orkar det regna så mkt? Hur kan inte regnet ta slut ens efter 48h. Nu får vi för att det var så bra väder förra veckan tror jag. Och jag som inte ens har vattentäta skor.
Måndag kväll (natt) i Borås, har haft byggteknik idag, börjar förstå lite mer nu. Och det är matematiska formler, roligt! :-) Jag gillar formler och statestik.
Jag och Lotta har haft glöggkväll hos mig ikväll, med pepparkakor och mandariner och glögg förstås, så nu luktar det glögg och julemys här (jag känner lite lukt nu, trevligt, var ju ett tag sen sist)

Imorgon blir det äventyrsbad på stadsparksbadet! Woho. Vi ska basta (hoppas det finns ångbastu), bada bubbelpool, simma lite, och tävla i vattenrutschkanan! Yeei, vi är ju lediga imorgon. Vi hade nog kunnat göra endel skola men det är ju inte lika kul :P

Nu börjar sex and the city på min dvd :-) Heippa!

Kommentarer
Postat av: roland

catchig rubrik, men vilseledde mej å tro att man skulle få läsa om makrill å andra proteinrika havsfiskar, men de blev glöggande och sex. aaningen besviken..

2008-11-11 @ 13:19:36
Postat av: Catrin

först skulle jag ju jobba på rubrikerna :P Men det är ju frågan om proteinrika fiskar är mer intressant än sex och glögg? :P

2008-11-11 @ 23:50:29
URL: http://bauti.blogg.se/
Postat av: rolle

sant, sex å glögg ä intressantare... Om.. de ä ja som har sexet å dricker glöggen (samtidigt).



men jobba vidare på rubrikerna, de tar sej;)(()/&

2008-11-12 @ 16:42:45
URL: http://kronslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0