En 10/10 helg

Vilken kanonhelg! Å nu är det måndag kväll, har massor att göra varje dag men lite fritid får man unna sig kanske.
Catrins kanonhelg:
fredag kollade jag och Lotta Idol och hade det mysigt med glögg och pepparkaka. Robin fick stanna och Johan åkte ut, halleluja! Då var fredagen gjord! Sen var vi ute och kollade på folk i centrum, vi kände oss som föräldrar på stan som knallade runt utan mål och höll koll :-) Vi åt en glass på McDonald´s och pratade en massa tills klockan var 01.30 då sa vi godnatt och åkte hem :-)
Lördag kollade vi runt efter julklappar på dan, jag köpte inget men kollade utbudet sådär.. ifall det dyker upp ngt bättre. Tänkte köpa julklappar till mig själv (som jag alltid annars gör, 1 julklapp till mamma, 1 till Catrin. Eftersom man hittar så mkt saker man själv vill ha när man rantar på stan) men jag har ju mitt studiemedel att leva på, endast, och då får man tänka till lite extra i vissa situationer, lite utmaning sådär :P
Sen träffades vi hos mig och drack lite vin, eller ja.. vi skulle köpa en flaska men det blev en bag-in-box (inge tänka till lite extra där inte) sen gick vi till Harry´s och röjde järnet, voi herra, men kul hade vi! Sen blev det efterfest, den första roliga efterfesten jag varit på tror jag, med öl och guitar hero, och jag spöade alla! Jag var bäst!


   
                                                                                                 Party tjejer!
                                                      

Söndag kom väl igång där vid 15.00 av diverse anlednignar :P Då gick vi på skyltsöndag och tittade och provsmakade grejer i dom små röda bodarna som dom ställt upp i centrum :-) Fast bara knäckebröd och glögg.. varför får man inte smaka det goda, chokladen och munkarna? hm. Efter det blev det ChinaTown och fyra små rätter (inge tänka till här heller) (men ibland får man) Sedan blev det film på kvällen som avslutning.


Skyltsöndag precis innan stängning, därav så lite folk.. fast 
jag vet inte om det var mer folk innan heller förstås :P


Mkt att göra denna vecka, har redovisning på byggnadskonstruktionen. Vi ska göra klart den imorgon. Sen börja tenta-plugga inför tentan i byggnadsteknik som är den 15 dec. Kicki kommer till helgen också, hurra!! Vi ska ha det mysigt och laga god mat och ta det lugnt. 

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: robban

eftersom du i jämförelse me kronbloggen går en intollerant kräftgång me kommentarer så får man väl klämma av att den översta bilden ger mej en oförklarlig tillfredställelse.. bra jobb där. men skyltsöndag for unpres,, fiiiiifan.

2008-12-02 @ 20:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0