Träd, klipp, paj, tårar

Nu klipper Kicki mig!! Fast jag är inte så nervös, bara lite ;P Vi har färgat håret innan också, men med frissafärg. Man får ta budgetalternativen stegvis :-) Men vad ska man göra.. om jag går till frisörn så kostar det över 1000 kr och det är halva min budget för övrigt kostnader.. inte okej :P Men jag litar på Kicki, hon har gjort detta förr, säger hon ;-)

Svinkul att hon är här, vi har varit på stan lite idag och kollat julklappar och jag hittade ett träd som jag letat efter! Att hänga halsband och så på. Yeei! Sen har vi ätit god mat och ska göra paj, som vi eg skulle ha gjort igår men vi blev så mätta.
Igår hade vi det lugnt och skönt och kvällen var perfa till kl. 22.33, då åkte Robin ur Idol, fy fasen..då blev jag ledsen och hade tår i ögat.. som alla småtjejerna i studion ;-)

Nu måste jag pausa för Kicki ska klippa framifrån :P

Nu är det klart. Blev svinbra! Dukitga Kicki! Nu är det paj och Britney dokumentär. Vi ska kolla "hur hon tänkte, hon är ju en smart person" 


                               Catrins träd :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt namn nämdes 4 gånger! :O Det har aldrig hänt förut, åh jag är så stolt! ;) Rosévinet smakar gott-i-gott, och snart är pajen klar. Fy vad vi har det bra :) Puss

2008-12-06 @ 23:17:11
Postat av: Lotta

gud vilket fint träd!! ett sånt vill jag också ha:) brukar inte inköpställena stå med i modebloggen;)??

2008-12-08 @ 22:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0