Gottigott

2 dagar kvar! "Gött"! :-D
Tentan är gjord och packat klart har jag också gjort förutom lite småsaker. Det mesta är hos Lotta redan.
Tentan gick bra, tror jag iaf, det kändes bra :-)

Idag är det Lilla Julafton, fan vad roligt! Vi ska äta julmat och dricka alkohol (måndag väl? Men nu är det jullov och ordet tentafest har jag hört förut hihi) Sen ska vi lotta ut julklappar, alla har köpt ngt med en gräns på 50 kr :-D
Imorgon blir det att städa ur hela lgh och sen onsdag morgon bliré Landvetter och Kiiiiiruna! <3

Kommentarer
Postat av: Linda H

Onsdag är min nuvarande favvo da på veckan för då kommer du (?) och då är det julbuffe´på skolan MUMS.

Nu har jag varit hos Anita, det är faktiskt här jag skriver det här :D

2008-12-15 @ 20:00:13
Postat av: Fritte

Välkommen till Vintern brrrr

2008-12-15 @ 20:47:11
URL: http://fredrikthorneus.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0